dinsdag 2 juni 2009

Jeugdliteratuur en meer....: Let's go!

Welkom op mijn weblog!

Ik had natuurlijk allang een weblog kunnen maken, maar ik ben de zoveelste die als smoes heeft: daar heb ik geen tijd voor! En daar komt bij: geen zin om iedereen te vertellen wat ik allemaal meemaak.... Maar daar heeft Sporty San nu iets op gevonden...

Een weblog moet in mijn ogen iets nuttigs opleveren. iets waar mensen wat aan hebben, zonder een hoop geneuzel over niks. Dus als je mij zover wilt krijgen om een weblog bij te gaan houden dan moet die weblog ook inhoud hebben. Ik ga jullie op mijn weblog dus nuttige informatie geven over (de titel zegt het al) jeugdliteratuur en alles wat daarmee te maken heeft, boeken die de moeite waard zijn, films, internetsites enzovoorts. Dat levert voor jullie nuttige informatie op en geeft mij het gevoel om zinvol bezig te zijn! Goh, wat willen we nog meer?

Let's go!! Sporty San staat al in de startblokken! Nog even en Twitter zit ook gekoppeld aan mijn weblog....

2 opmerkingen: